Ruvardag 16

Igår kväll började jag blöda jag rätt så mycket, var nästa som en vanlig mens... men idag så kommer det mindre, vet inte alls vad som händer med min kropp....
Jag har inte testat nåt mer, vill inte göra det än, utan jag väntar ett tag till...

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, känner mig rätt så tom nu... Jag kanske måste inse att min kropp inte vill att vi ska få barn..

Den här ruvningen har jag verkligen tagit det lugnt, varit långledig (bara jobbat 1 natt) och jag har ätit rätt och bra mat, inte druckit kallt. Jag har även varit på akupunktur. Jag har inte försökt att tänka på att jag ruvar... Men jag fattar ingenting, förstår inte vad jag ska göra för att det ska fungera... hmm konstigt värre...

Carro: Jag skriver till dig här då du inte har nån blogg... du skulle jätte gärna få kolla upp det där med kortison om du vill. Jag håller mina tummar att ditt plus är jätte starkt på tisdag.

Kommentarer
Postat av: Missetass

Kram till dig! Hoppas att det fortsätter att vara plus även om jag så väl förstår om du inte tror det själv.

Följer din blogg hrä varje dag.

2009-06-13 @ 15:41:27
Postat av: rockygirl

eller hur, man vet inte vad man ska skriva. Känner mig oxå helt tom. Man blir bara ledsen, förbannad, besviken,arg men va tusan vi vill ju bara bli gravida..allt annat kan man vara utan eller hur? =) Det blir nog bra till slut! Får man övertala sig själv i alla fall. Kroppen e ett mysterium. Kram på dig!

2009-06-13 @ 21:38:15
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: Nina

...förstår precis hur du känner. Vi är i stimuleringskarusellet (gånger 6) nu och väntar på IVF försök nr1 i höst.

Helt tomt känns det när det ännu en gång var förgäves med alla sprutor...men studentfirandet i veckan var på distraction iaf.

Har du varit på tjejträffen (IRIS) någon gång?!? Kan jag rekommendera....

Kram Nina

2009-06-14 @ 00:04:04
Postat av: Jenny

Tänker på dig!



Kram!

2009-06-14 @ 09:44:24
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback