Tyst...

Fortfarande är min telefon tyst, jag hoppas att de ringer snart... men samtidgt så länge de inte ringer så kan jag leva i hoppet om att jag fortfarande är gravid. Jag är så nervös inför vad resultatet ska visa... 
Jag har ju knappt haft några flytningar de senaste dagarna men idag har det kommit lite blod och det gör mig genast nervös...
Men på första ultraljudet så tyckte ju läkaren att han såg en blodansamling så det kanske är det som ska ut... jag hoppas i alla fall att allt är bra med pyret eller pyrerna...

Kommentarer
Postat av: Carro

Spännande spännande! Hoppas dom ringer snart. Jag uppdaterar bloggen som ett tok i hopp om ny information!

2009-06-21 @ 17:52:38

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback