Andra akupunkturbehandlingen

Idag har jag varit på min andra akupunktur behandling. Akupunktören började känna på mina olika pulsar och den var inte lika låg som förra gången så mina övningar och det jag äter/dricker har hjälpt, känns riktigt bra.
Han satt nålar kring naveln som han sedan brände med örter, lite svårt att förklara men det blev jätte varmt och skönt. Sedan satt han örter på fötterna som han brände, och det kändes lite grann kan jag säga. Sedan satt han nålar på samma ställen som han brände på. Pulsen gick upp och jag blev varm.

Jag kommer att göra en behandling till nästa torsdag sedan kommer det att bli en pause tills det är dags att börja med sprutorna.

Akupunktören frågade om jag hade kännt nåt speciellt efter förra behandlingen, sa då att jag hade gråtit en hel massa två dagar efter och det berodde på akupunkturen och alla gamla liggande känslor som behövde åka ut. Kroppen behövde rensas :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback