Livet går vidare

Tack för era kommenterer. Alltid lika roligt att få respons på det jag skriver, så kommentera mera :-)
Som jag ser det så kan man välja två vägar efter ett missfall eller om man har svårt att få barn. Det finns alltid två vägar att välja i livet.  Man kan välja om man vill lägga sig ner och dö eller så kämpar man vidare. Vi har bestämt oss för att vi ska kämpa vidare, vi har inte kommit så här långt bara för att sedan ge upp.
Vi vet att vi har problem att få barn, men med rätt hjälp så bli vi i alla fall gravida, nu ska vi bara komma på hur vi ska få fostrerna att stanna kvar i magen i si så där nio månader. Men allt måste bara gå, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag håller absolut med dig, det finns alltid två val för oss som människor att göra med alla olika saker i vår vardag och alla de olika dilemman vi ställs inför.

Det kan dock vara lite svårare ibland att se dessa två vägar när sorgen tar över fullständigt.

Tack för att jag få läsa din blogg. Känner lite hopp..=)

2009-03-04 @ 07:36:07
URL: http://eninreresagenomivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback