Regnet det bara öser ner...

Regnet har öst ner här hela dagen, verkligen skönt att att blomrabatten blev klar igår... hade inte varit kul att stå och skotta jord i regnet.
Fast i och för sig så hade jag blivit kall då för jag svettas mest hela tiden nu. På onsdag är det i alla fall dags att börja med sprutorna. Längtar som bara den. Tänk om en vecka ungefär då borde alla svettningar vara borta och jag är som en människa igen :-)

Jätte roligt att så många kommenterar i bloggen, fortsätt gärna med det :-)

Idag har jag inte gjort mycket här hemma. Vi åkte till mina föräldrar vid lunchtid och där var syrran och lillgrabben. Alltid lika roligt att träffa dem, tycker att han växer så fort. Nyss var han en liten bebis och snart börjar han att gå :-)

Vi åt middag hos föräldrarna idag, blev surströmming till alla utom jag och min bror för vi har inte lärt oss äta det, kommer nog aldrig att lära mig det heller. Så får oss blev det pizza.

Kommentarer
Postat av: Lila

Halloj, det där med surströmming är inte min grej heller....mumsigare med pizza:)



Grymt roligt att få se bilder från er trädgård/uteplats. Älskar att få "kika in" hos andra, och se hur de har det....



Kramis Lila

2009-05-09 @ 22:59:24
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback