Sista menopur

Nu har vi nyss kommit hem från ett kalas med fullt med mat. Känns som att jag har ätit så att jag håller på att spricka....

Vi började dagen med att bowla. Vi spelade 2 serier var och av oss 8 personer så kom jag 4:a, om man räknade ihop totalen av våra poäng. Känner mig riktigt nöjd :-)

Sedan bar det iväg till mina svärföräldrar där vi åt en massa god mat, sedan var det smörgåstårta och gräddtårta. Senare på kvällen var det godis och annat gott.

Jag har ikväll tagit min sista menopur spruta, känner mig riktigt svälld i magen. Känns som hela magen ömmar. Hoppas att det är positivt...
Nu har jag bara 3 gånger kvar att spraya, känns så bra att jag snart äntligen är färdig med den här behandlinge :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback