Värmevallningar

Usch vilka värmevallningar jag har. De kommer inte konstant utan med jämna mellanrum. Idag känns det som att det har kommit i gång riktigt ordentligt, men det är ju samtidigt positivt för då jag vet att jag håller på att bli nedreglerad :-)

Idag är jag på spraydag 9, vid våra tidigare försök så har sprayblödningen kommit mellan spraydag 10-12. Så jag hoppas att den kommer snart så att vi får hoppa till nästa steg, nämligen sprutorna :-)

Våran valborg var riktigt trevlig igår, vi grillade och åt en massa godsaker. När det sedan var dags för korvgrillningen så orkade ingen grilla korv så det får vi ta en annan dag istället :-)

Nu ska jag ut i solen igen för det är underbart väder här. Spelar ju ingen roll om jag är inne eller ute för jag svettas lika mycket var jag än är och då kan jag lika gärna passa på att få lite färg samtidigt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback