Äntligen har jag ringt

Idag har jag äntligen tagit tjuren vid hornen och ringt till sjukhuset. Jag har nämligen fått för mig att jag vill ha ut mina journalen från tiden vi gjorde våran barnlöshetsutredning. Jag vill kunna jämnföra provresultaten från barnlöshetsutredningen och proverna som vi har tagit nu i missfallsutredningen. Många av proverna som jag har tagit nu är samma som jag tog för några år sedan.
Sjukhuset skulle ringa upp mig vid 13:30 så det är bara att vänta.

Nu ska jag hoppa in i arbetskläder och ge mig på veden som står på uppfarten, om man tar lite i sänder så borde det inte vara lika jobbigt...
Kan i alla fall erkänna att det känns i mina armar idag att vi bar en massa ved igår, vet inte om det har att göra med att jag är för otränad... hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback