Jag funderar och spekulerar...

Det märks att det börjar bli nära tills jag ska till läkaren, på torsdag är dagen med stort D... jag längtar så mycket efter att få höra vad hon har att säga och även få svar på alla mina frågor, för de är inte lite grejer jag undrar över... Undra hur mycket tid jag har, eller jag kanske ska skriva hon har ;-)

Hur som helst så har mina tankar börjat att vandra, jag funderar jätte mycket...

Min mens har ju varit över 1 vecka försenad några gånger för några år sedan och sen när den har kommit så har jag blödigt rikligare än vanligt och även med klumpar. Precis som jag har haft när jag har fått missfall. Då börjar man givetvis att fundera om det kan ha varit så att jag hade blivit gravid på vanlig väg och sen fått ett tidigt missfall...

Ja hur som helst så är det här bara mina egna tankar, det är tyvärr inget att göra åt det nu då jag inte testade med gravtest de gångerna. Vi har ju liksom gett upp tanken på att bli gravida på vanlig väg efter så många års försök.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Önskar dig stort lycka till på torsdag. Väntar spänt på att få höra lite svar jag med :)

2009-09-14 @ 18:08:33
URL: http://knyte.wordpress.com
Postat av: C

Förstår du längar till torsdag! Lycka till och hoppas du får svar på alla dina frågor. Kram

2009-09-14 @ 20:05:00
URL: http://densomvantar.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Önskar dig stort lycka till på torsdag.



Många kramar!

2009-09-14 @ 20:06:19
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Lila

TACK för dina inlägg hos mig, dessa värmer otroligt mkt.



Spännande med läkarbesöket på torsdag! Det där med klumpar vid mensen, har jag periodvis och ibland tror jag verligen en hel bebis kommer ut.....jätteläskigt....och jätterött. Men enligt min kinesiska akupunktör säger att det var pga något (minns nu inte vad), att jag hade stagnation i min lever eller vad det var. Men ibland har jag undrat om det verkligen kan vara så eftersom det inte kommer varje månad, men så inser jag att jag under dessa 4-5 år som vi försökt få barn efter vår dotter kom till världen så kan jag inte fått missfall typ varannan, var tredje månad. Så jag får väl snällt lyssna på vad damen som sätter nålar säger:)



Kramis Lila

2009-09-14 @ 20:18:18
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback