Journalerna har kommit

Idag har jag fått hem mina journaler från sjukhuset, trodde att jag skulle få vänta ett bra tag på de men ibland ska man väl ha tur också :-)

Hur som helst så har jag fått hem kanske 30 sidor av min journal... har läst igenom den men blev inte alls så mycket klokare...
Det jag skulle vara intresserad av att få veta hur jag låg till när jag gjorde barnlöshetsutredningen är ämnessättningsprovet. Så om det är nån av er som läser den här och vet vad det heter på "sjukhusspråk" så får ni gärna tala om det...

De har även skickat med alla papper sen vårat senaste missfall, då jag var inlagd på sjukhuset.


Kommentarer
Postat av: Lotta

TSH - bör ligga mellan 0,27-4,20. Under 2,0 är optimalt för fertiliteten.

T4 - mellan 12-22.

2009-09-09 @ 19:34:15
URL: http://knyte.wordpress.com
Postat av: carro

Kollat bland mina papper och allt med ämnesomsättningen har stått under: s-tsh, S- Tyroxin fritt/S-FT4 , S-FT3, TRAK/TRAb, TPOAb.



2009-09-10 @ 14:16:21

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback