Imorgon

Nu har jag bara en natt kvar att göra. Känns bra att jag jobbar för då går tiden så mycket fortare.
Jag ska försöka åka hem lite tidigare från jobbet imorgon. Kommer att känna mig lagomt stressig och trött.
Nu hörde jag av J att det var nåt fel i våran vattenbrunn, vi delar brunn med 4 av våra grannar. Så nu håller gubbarna på för fullt för att försöka laga den.
Hur som helst så höll jag på att tvätta kläder så det ligger blöta ursköljda i tvättkorgen så jag måste iväg till mina föräldrar och slå igång en maskintvätt där, sedan vet jag inte var jag ska torka tvätten men det löser sig säkert.
Kommer att få åka förbi min mormor på morgonen och duscha där innan vi drar iväg till våran ivf klinik.

Alltså imorgon är det dags, om 20 timmar så är jag i gynstolen mest troligt. Är lite nervös för att våra frysisar inte ska klara sig. Så jag hoppas att ni har några tummar över imorgon och kan hålla dem för oss.

Imorgon får vi veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback