Ruvardag 4

Snart är denna dag, ruvardag 4 över. Den här dagen har gått så himla fort, har knappt hunnit vara hemma nåt.
Känns bara som vi har varit på ranten hela dan.

Dagen började med att jag fick åka in till optikern och tjorva lite då min ena dygnet runt lins var trasig, fick med mig en ny hem.

Sen har jag och J varit runt på stans skoteraffärer för han hade bestämt sig för att köpa en skoter.
Men vi hittade ingen på affärerna som han ville ha, så då blev det att kolla på blocket och efter många samtal hit och dit hittade han äntligen skotern han ville ha.

Så nu står det en gul sak på våran gård, ni kanske märker att jag inte är så intresserad. Jag kan inget om skotrar och är inte så intresserad av att lära mig heller men jag vet att han har köpt en Ski-doo i alla fall och att den var gul. Sen resten är inte så väsentligt. Jo förresten den låter illa också, det är väl viktigt att tillägga ;-)

På tal om ruvardagar så är jag nu på 4:e dagen, snart börjar dagarna sega sig fram men än så länge går det bra. Har jag några symtomer, hmm nej det kan jag nog säga att jag inte har. Ibland tycker man att man känner nåt men det kan vara mycket inbildning. Så jag har inga symtomer än så länge, men jag hoppas att de kommer.

Vad skönt att höra att jag inte är ensam med att analysera toapappret ;-)

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag håller tummarna för er!!! Kram/Alice

2010-02-12 @ 10:47:00
URL: http://alice-ivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback