1:a testdagen

Här med förklarar jag att mitt testande har startat. Nu pratar jag om ägglossningstestandet. Om ni undrar om jag är en testmissbrukare så självklart är jag det ;) Nu är det ägglossningstester som gäller men om några veckor är det förhoppningsvis graviditetstester som gäller för mig.

Jag blev lite förvånand när J kom hem med ägglossningstesterna han hade köpt. Förrut har det varit en stegring när man får ägglossning men nu hade de gjort om så det kommer att vara en smile gubbe när man får ägglossning.
Så här såg testet ut idag. Alltså ingen gubbe så imorgon fortsätter mitt testande.




Här kommer ett bra citat:

"En osmart man säger till en kvinna att sluta prata, en vis man säger till kvinnan att hennes mun är otroligt vacker när den är stängd." / Abraham Lincoln

Kommentarer
Postat av: Greta

Vi har inte heller haft djuren i sängen tills våra andra två hundar blev dåliga så då blev man lite mjuk i sinnet och de fick vara med i sängen också.

2010-01-30 @ 12:02:43
URL: http://torparfru.blogspot.com
Postat av: Fru barnlös

Visst är de nya ägglossningstesterna med gladgubbe roliga.

2010-01-30 @ 12:58:38
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: fia

Hej!



Ville bara säga att jag o min man är i samma situation som er och jag vet hur ni mår o känner. Jag startade min blogg igår för att få ur mig känslor för det är riktigt jobbigt att inte lyckas med att få egna barn. Skönt att läsa om andra som oxå har lika. Lycka till med IVF på söndag. ska hålla tummarna..

kram fia

2010-11-09 @ 19:46:06
URL: http://vilatryggtiminfamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback