Åter imorgon, fredag!

Jag har inte glömt bort er, tänkte bara att ni kanske började bli less på att det hela tiden var jag som uppdaterade och inte den vanliga bloggaren. Nåväl, här är jag igen, vare sig ni vill eller inte.

För kännedom är syster kvar på sjukhuset, pga de tidigare gbs bakterierna (tror jag nu det var?!). Så hon får komma hem först imorgon, på fredag alltså. Ammningen har kommit igång ordentligt och Cornelia verkar förstå grejjen. Hon stödmatas var 4:e timme i och med sockret?! (de är mycke att komma ihåg ;)) och de går finfint. I och med att eda:n tog fel (eller att läkaren satt den fel först) har Sara fått en förjäkla tråkig huvudvärk, sk spinal huvudvärk. En bra grej för syster som gillar cola var att de rekommenerar att dricka en massa coca cola. Ännu bättre hade det varit med kaffe, men det gillar hon ej.  

Summa summarum verkar inte gå någon större nöd på dem där på sjukhuset. De myser, läser och vilar upp sig. J har fått åka hem några svängar och elda i huset då det tidigare i veckan var kallt här uppe i norr och idag var han hem och skottade. Det har kommit en hel del snö så de får kämpa på i snön med barnvagnen sen!

 

Eftersom det här blev ett ganska långt inlägg bjuder jag på en till bild på vackerbarnet.


Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

awe så fin. <3

2010-11-11 @ 18:46:56
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Anna

vilken liten sötnos!

2010-11-11 @ 20:58:11
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Carolina - tillbaka igen :)

lilla sötnosen, åh vad fin hon är!

trist med huvudvärk, men cola fixar ju det mesta, hihi ;)

BB är mysigt, åh, längtar tillbaks lite. säkert mysigt att sitta där och se snön utanför också och bara mysa hela familjen.



kram på dem!

2010-11-11 @ 22:52:00
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback