Kan inte klockan bli 16.30 snart?

Jag vill åka och hälsa på lilla Cornelia NU! Viggo ville inte åka på dagis imorse, "åka nela, åka nela". Man borde nästan få en dags ledighet när man blivit moster och barnet fått en till kusin :) Kanske nått att ta upp vid nästa personalmöte?! Ikväll blir det en snabb middag iform av the mother of scan och mackisar så vi kan åka iväg och snosa bebis så fort som möjligt.  

Pratade med syster några gånger igår kväll, och lyckoruset var såklart ett faktum. Cornelia mådde bra och de nyblivna föräldrarna likaså. Hade dock hoppats på att få höra lite bebisljud men icket. Får klämma lite extra på henne ikväll :)

Lilldonnan hade varit vaken större delen av natten och då hade J fått vara uppe då Sara behövde vila. Läkaren hade lagt eda:n fel först vilket resulterade i en "benlös" syster och förmodligen en kommande huvudvärk. Bm ville därför att Sara skulle vara liggandes. Syster låter iallafall pigg och lycklig!

Mamma, alltså mormor till Cornelia, hade äntligen, efter många nätter med dålig sömn där hon skyllt på förkylningar och dylikt, fått en god natts sömn och kunde bara konstatera att "åh va skönt att hon kommit". Själv har jag åxå sovit som en prinsessa inatt. Kände mig alldels nipprig och euforisk hela gårdagen.

J skulle åka hem och hämta datorn då de blir kvar 3 dyng på bb, pga systers tidigare socker. Så jag förmodar att Sara kommer uppdatera er mer under dagen. Om inte får jag skriva igen ikväll och berätta hur bedårande hon är. För jag har sett en liten liten bild på henne, via mms :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh jag sitter med Embla hängande i ena tutten med mjölken forsande överallt och grinar lite glädjetårar för er skull!

2010-11-09 @ 11:59:14
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Marre

Grattis till hela familjen=)

2010-11-09 @ 16:15:23
URL: http://www.tilldendagen.blogspot.se
Postat av: Anna

Så fantastiskt underbart! Har inte varit här inne sedan i söndags nu, MASSOR MED STORA GRATTIS!! Äntligen fick ni träffa henne :D



Än en gång massor med grattis till miraklet, många kramar från mig och Peter

2010-11-09 @ 19:59:51
URL: http://mijaqi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback