Ytterligare en award

För några dagar sedan så fick jag en ny award, denna gång av Anna. Tack så mycket för både awarden och dina fina ord!



Med awarden följer vissa saker som man ska göra. Man ska lägga upp en favoritbild och skriva 3 saker som står en nära hjärtat. Därefter ska man dela ut awarden till 5 personer.



Den här bilden tog jag när vi var i Turkiet i maj. Jag var då i vecka 16. Har den här bilden som bakgrund på datorn också, är min absoluta favoritbild på magen ♥

Tre saker som står mig nära hjärtat:

♥ Min älskade man J. Vi har varit tillsammans i över 10 år och haft mycket motgångar som vi har fått kämpa med tillsammans men nu äntligen är det våran tur.

♥ Pyret som just nu ligger och myser på i övertid i magen. Älskar alla sparkar och rörelser som pyret ger, men nu börjar jag tycka att det är dags att komma ut så vi får träffa dig på riktigt ;)

♥ Min övriga familj, vet inte vad jag skulle göra utan er!

Nu är det meningen att jag ska skicka den här vidare till 5 andra bloggar, men jag har redan skickat två andra utmärkelser tidigare. Ni kan se dem här och här.
Så därför väljer jag att alla ni underbara bloggläsare som läser min blogg får den här awarden av mig ♥ 

Kommentarer
Postat av: rockygirl

Ingen bebis idag?? Hoppas du kommer snart!! kram

2010-10-27 @ 19:31:57
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback